DOCHÁDZKOVÝ SYSTÉM
   

  Späť na témy otázok  

Čo s licenciami?

  Otázka:
 
  Ak si kúpim nejaký balík licencií, čo všetko budem ešte potrebovať, aby som mal plnohodnotný dochádzkový systém?  
  Odpoveď:  
  Všetko záleží od toho, čo konkrétne od systému Elasyc očakávate. Ak chcete čo najviac ušetriť a máte vlastný počítač, tak nebudete potrebovať nič. No pre lepší komfort sa odporúča čítačka RFID kariet ku každému Terminálu a RFID karty pre každého zamestnanca. Pre snímanie fotografií stačí obyčajná lacná web kamera. V prípade väčších firiem, ktoré sú ochotné investovať do systému odporúčame kontaktovať našu technickú podporu, nakoľko možností zostavenia toho ideálneho systému pre danú firmu je veľa.  
     
  Otázka:  
  Ak si kúpim balík licencií a neskôr zistím, že ešte by som nejaké potreboval, musím si kúpiť znovu celý balík?  
  Odpoveď:  
  Nie, nemusíte. Ak si raz kúpite aspoň základný balík, k nemu si časom môžete postupne dokupovať moduly podľa potreby. Samostatne dokupované moduly už nie sú ale cenovo zvýhodnené, ako moduly kúpené v balíkoch. No nič nebráni tomu, aby ste si dokúpili napríklad aj celý balík, ak vás to vyjde lacnejšie, ako samostatné moduly.  
     
  Otázka:  
  Dajú sa licencie prenášať medzi počítačmi?  
  Odpoveď:  
  Nie, nedajú. Licencie sú neprenosné. Ak si nejaký modul aktivujete na jednom počítači, už si ho nemôžete aktivovať na inom. Licencie sú naviazané na hardvér počítača. Vždy dostanete požadovaný počet licencií na testovacie 30-dňové obdobie. Počas tohto testovacieho obdobia si môžete aktivovať moduly podľa potreby v akomkoľvek množstve. Toto obdobie slúži na to, aby ste si systém dobre otestovali a tým aj zistili, aké moduly budete potrebovať. Po skončení testovacieho obdobia len oznámite, ktoré moduly si chcete ponechať a ostatné vám odstránime.  
     
  Otázka:  
  Kúpil som si základný balík licencií, Celý ho mám aktivovaný na 1 počítači a ten sa mi pokazil. Po oprave, kde mi menili nejakú súčiastku na počítači, mi systém hlási nefunkčnosť licencií. Čo mám robiť?  
  Odpoveď:  
  Licencie sú naviazané na hardvér počítača, ktorý vám bol pravdepodobne zmenený. Určite kontaktujte našu technickú kontrolu. Ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne za účelom čo najlepšieho vyriešenia jeho problému.